RSS

Pages

Saturday, October 31, 2009

HaPPy DaY

aku sungguh teruja malam ni. sebab ape? sebab petang tadi aku dpt brite best dr abg kesayanganku (ttbe mlm ni die jd abg kesygnku plak..ahakz...). pe britenye tu? jeng jeng jeng...

i'm going to hv a baby. eh clap, my bro going to hv a baby..yeyeyeye...
x lama lg aku bakal bergelar makcik aka auntie aka maksu...best2. x sabar gler plak nk tgu... dh la lama lg sbnrnye. de la dlm 8 bln lg. huhuu...tp leh x klu nk suh die pggl kakak? mcm tua jer bla pggl maksu..ahakz~

dh lama aku menanti2 kn kehadiran baby ni yakni sblm abg aku kawin lg..ahakz...x bulih blah pya ayat. padahal time abg aku nk kawin dlu aku la manusia yg plg sedey atas muka bumi ni. bkn sedey sbb die nk kawin, gumbira sebenarnye. sape yg x happy abg die nk kawin kn. aku sedey sbb ak rasa macam aku akan makin kekurangan kasih sayang. huhuu...yela, abg pya syg nk kna bahagi antara adik die n wife die n confirm2 la wife die akan dpt lebey. ye x? kre jeles la ni. hahaha...n de gak la sbb2 lain ak sedey bla dgr abg aku nk menamatkn zaman 'x lekat umah' die. hanya aku n beberapa org teman rapat je yg tau...huhuhu...

aku harap sgt dpt baby boy. sbbnye 1st mmg dr kecik lg aku nk adik lelaki tp x dpt2. dh jenuh aku mintak kat mak tp pe leh wat xde rezeki. bkn je adik lelaki tp dgn adik2 pn x dpt. last2 title 'adik' tu jatuh la ke tgn aku smp la dh beso pnjg pn still dgn title tu...

sbb yg kedua laks, klu dpt niece confirm la aku akan jeles sbb perhatian mesti lebey kat die... ni dh terbukti time abg sepupu yg plg aku rapat n syg dpt anak perempuan, aku diketepikn. rasa sedey jer..tp bkn la die x layan aku lnsg cma dh kurangla. huhuhu...tp pape pn aku ngn die still rapat n mesra..hehehe...

even lmbt lg n abg pn siap cakap takut x melekat sbb janin tu bru je umo dlm 5 mgu. die ckp camtu sbb doc ckp camtu kat die.. tp ak x kre, aku still teruja (gaya cam aku jer yg akan dapat bay tu)...sape x teruja dpt ahli keluarga baru even yg sbnrnye time nk dpt kakak ipar tu aku xla teruja mana pn. hehehe...

rasa2nye la kn abg aku bg x aku nyibuk dlm bab bg nama nnt?? hahaha...dh makin jauh aku berfikir ni. n dh makin melalut lak benda2 yg aku tulis kat cni. lalalalalala...gumbiranya hati aku...




0 comments: