RSS

Pages

Sunday, September 19, 2010

GRaDuaTioN DaY?????

Salam. Sudah lama rasanya aku tak berkunjung ke laman sesawang ni. Bukannya apa, otak kosong n xtau nak mencoretkn apa2 pn disini. Tapi hari ni otak ku kembali berjalan sebaik memikirkan yang aku bakal convo x lama lagi.

Boleh x aku xnak grad??

Seriously, makin dekat hari nak convo makin sayu pula rasa hati ni...pelikkn? Orang lain semua x sabar nak convo, aku plak rasa cam x nak convo je... sebabnya slps convo or grad maknanya aku perlu melangkah satu fasa baru dalam hidup aku. Aku perlu mula memikirkan benda2 yg dulu aku rasakan remeh dan menyesakkan otak. Ini bermakna dunia aku yang penuh warna-warni dulu mungkin menjadi suram walaupun masih berwarna pelangi. N da most important thing is aku akan mula jauh dari kawan2 rapat time belajar sebab masing2 pn duduk jauh. Huhuhu...

Tapi pape pn, aku still nak wish happy graduation day to all may friends, coursemate, housemate, roommate, and upsi-mate...n i'm looking forward to see all you guys...=)

1 comments:

PUAN PIA said...

Hepy graduate my fren.. anda ditag utk contest ini..
http://epilogsofia.blogspot.com/2010/10/contest-mortar-boardthe-beauty-in-ugly.html