RSS

Pages

Monday, February 1, 2010

No Title

Semalam aku saja tengok2 balik video yang ktorang rakam time karaoke. Tetiba aku jadi rindu lak nak karok even suara macam burung bangau n tune pun asyik salah2 je...but i love karok sebab dapat lepaskn tension. Nak kata selalu pegi xpn. Baru sem lepas aku start berjinak2 g karok ni. Ni pun sebab pengaruh budak2 rumah dulu. Sebenarnya dari dua sem lepas dah berniat nak g karok tapi asyik x jadi je sbb sem tu aku n kawan2 aku memang agak busy. Bukan buat2 busy ok. N at last ktorang dapat gak berkaraoke setelah punya lama asyik bertangguh. Kalau x clap aku baru g karok 3 kali rasanya. Dua2 tempat karok kat TM aku dah pnah pegi tapi aku x pnah lagi cuba2 nak masuk Redbox. Nanti2 la aku ajak diorg2 yg memang kaki karok ni g sana lak.

Bercakap pasal karok ni, actually aku ditugaskan oleh kawan aku tuk tulis lirik lagu yang dia gubah. Dah lebih tiga minggu dia bagi tapi sampai sekarang aku x siap2 lagi. Baru wat sebaris dah xde idea. Aku ni bukannya reti sangat nak tulis ayat2 puitis or ayat2 yang sedap didengar tuk dijadikan lirik lagu. Dah puas aku explain kat kawan aku tapi dia still suruh aku tulis gak.Tadi masa aku cakap ngan dia aku bagi la alasan yang lagu dia tu macam jiwang sangat, susah aku nak nak fikir ayat2 yg sesuai tuk dijadikan lirik lagu. Aku cakap kalau lagu yang funky okey la gak. Dia cakap nanti dia nak wat satu suruh aku tulis liriknya. Ha ha ha.. padan muka aku. Saje je tempah bala.Dibuatnya dia betul2 buat lagu tu mati aku nak siapkan lirik dia. Terpaksala aku cipta berbagai2 alasan sebab memang xkan siap la lirik lagu dia tu. hehehe...

Aku dah start mengajar. Jadual ok la. X berapa busy. Tapi satu je yang aku x sanggup nak wat sepanjang praktikum ni which is kena wat LP yang lengkap. Lemah aku nak fikir aktiviti2 dengan CCTSnya, methodnya, strategynya, noble valuenya n macam2 lagi. Kalau bab ngajar aku ok je even xla pro pun nak ajar anak orang ni. Satu je la aku hope after aku habis praktikum ni, budak2 yang aku ajar tu x jatuh n merosotla result math diorg time exam. Takut gak aku. huhuhu..

4 comments:

myQza said...

siapkan lirik cepat!

CraZee KenTanG said...

meh arr karok.. hahaha

farnaz said...

si tedi: waaa...xde idea la

fatine: tunggu la. nnt klu p sana kte g karok ek

PUAN PIA said...

karok2...

gila kemarok aku ida..

rindu le kt ko!!

p/s:: nah aku tag ko!
http://epilogsofia.blogspot.com/2010/02/aku-bangga-aku-ada-tangan.html