RSS

Pages

Friday, December 11, 2009

Friedster berwajah baru!!

Tadi saje je aku buka page fs aku. Niat dihati nak delete je akaun fs sebab memang dh terlalu jarang aku buka. Bukan sebab wujudnya facebook tetapi memang perangai aku sejak dulu lagi jarang buka page fs aku. Tapi niat tu dibatalkan bila aku tengok fs makin menarik n cam lawa la plak. Macam nak lawan fb pn ada.

Malam td masa aku tengok Buletin Utama adalah cakap pasal fs akan diambil alih sepenuhnya oleh syarikat apa ntah. Maybe sebab tu la kot fs berubah wajah. Nantila bila rajin2 akan aku godek2 fs ni tengok pe lagi yg bertambah or berkurang. N adakah lebih baik dari dulu n yg dolu2.


ni la wajah baru friendster.

3 comments:

myQza said...

x perna ada akaun fenster

farnaz said...

tedi: ada akaun ni pn sebab saje je suka2

PUAN PIA said...

dh xbest dh fs.. dulu setiap masa pn nk bkk fs.. hehe.. skrg, fb je.. lgpun fb user friendly...