RSS

Pages

Tuesday, March 2, 2010

Today is My Special Day!!

Ye! Hari ni kira hari special tuk aku. Sebab ape? Sebabnye tarikh hari ni adalah tarikh aku dilahirkan di dunia ini.. Aku pun xtau la knapa, start dari kecil lagi aku memang x suka sambut birthday. Kalau ada orang wish depan2 aku jadi malu. Sometimes siap x mengaku lagi. hehehe... Aku pun xtau la apa sebabnye aku jadi macam ni.\

Kat cni x ramai yg tau hari ni birthday aku. Ada la 2 3 orang je. Budak kelas aku ade yang wish tadi tp seperti biasa la macam tahun2 sblm ni aku wat dunno je, siap x mengaku lagi. teruk x aku?? Uwaaaa...

Tetiba time birthday ni la aku akan rindu pada somebody tersangat2. Orang ni memang amat penting dalam hidup aku. N ada sebabnye kenapa bila time birthday aku akan terengat kat dia sangat2. Ada la sesuatu terjadi to that somebody on my birthday yang bila diingat balik akan menyebabkan aku agak sebak. N bila engat gak pasal tu menyebabkan aku rasa macam xnak je sambut birthday aku sampai bila2 sebab takut kejadian yg sama berlaku pada orang lain yang aku sayang.

Tapi sebenarnya aku tunggu gak beberapa orang tertentu wish kat aku. Kalau diorg x wish aku plan nak mogok ar ngn diorg. Amacam? ok x? hehehe...

2 comments:

CraZee KenTanG said...

mogok arrr~ hahahahaa~ sebeno nyerr 1/3 dah engat. Tapi malash nak wish. Jahat x???? Huhu~ Nanti dtg upsi baru Fatin wish. :P

PUAN PIA said...

ida... hepy beday!!! may god bless u alwiz!!!