RSS

Pages

Monday, November 9, 2009

^Surprise Birthday Party Yg X Surprise^

beberapa hari ni aku btul2 xde mood n idea tuk update blog ni. walaupun byk kejadian2 yg boleh aku kongsikn tp disebabkn kemalasan yang melanda maka aku diamkn sahaja. semalam pn aku malas nk mengupdate blog tp rajin plak menyiapkn tesis sampai t'lupa tuk tido malam. kalau mak aku tau confirm dh kna bebel. hu3.

7hb bersamaan ari sabtu, penghuni 23-3-A n 704 tmn bernam telah bersepakat tuk mengadakan surprise burfday party tuk hairi (warga 704). daripada plan A iaitu menyambut di Tasek Proton City bertukar ke plan B iaitu wat kat umah 704 jer. sbbnye biarlah kami shj yg tau.

alkisahnye ktorg nk wat kejutan kat hairi tp die mcm2 tau jer ktorg nk celeb burfday die. punya la senget mulut die sbb tersenyum lebar time ktorg tgh bz masak kat dapur.ha3. (die mmg akan bermulut senget bla tersenyum =D). menunye pn sedap la gak, mee goreng yg tersangatla pedas + nugget + fries + air bandung cincau. sungguh kecoh time ktorg main masak2 tu...happening gler. tp yg plg bestnye burfday boy turut merajinkn dirinye menolong ktorg di dapur.

banyak kejadian yg mencetuskan huru-hara dan gelak ketawa di dapur yg serba moden itu. bila la agaknye ade peluang tuk wat macam tu lg ngn dorg2 ni semua. almaklum la ni thn akhir aku. sem dpn kna g praktikum. mesti rindu gler ngn aktiviti2 yg slalu aku wat bla kat cni.hu3

neway, kat bawah ni de beberapa pics yg sempat dirakamkn ketika kejadian berlaku.


burfday boy yg sibuk berposing sambil memotong kek



kebizian yg terserlah ketika sesi main masak2 berlansung



ni la makanan yg ktorg masak semasa aktiviti main masak2 dijalankan


#sori la gmbr blur. macam suka lak tgk gmbr blur ni...he3

video bawah ni plak dirakamkn ketika tgh sibuk main masak2..=P

njoy!

0 comments: