RSS

Pages

Tuesday, November 17, 2009

Coretan Hatiku

Lagi dua hari aku akan menamatkan zaman peperiksaan ku di upsi. Khamis ni paper terakhir aku di upsi. Rasa sedey lak mengenangkan aku akan bakal meninggalkan zaman belajar + enjoy ngn kawan2 seperjuangan. Lepas ni aku akan masuk pula ke zaman bekerja. uwaaaaa...cam x sedia lagi jer...Xleh ke kalau aku trus blajar, blajar n blajar n xyah kerja sampai bila2. he3...

Berbalik kepada paper terakhir ni iaitu Environmental Science (TSE 2013), aku memang terharu gler apabila membaca dari bab ke bab. Mata aku x henti2 mengeluarkan cecair yang dinamakan air mata. Hati pula x sabar2 n asyik tertanya2 bila la nak abes baca ni. hu3...Even tinggal esok sahaja waktu untuk aku study (membaca sebenarnye) subjek ini, namun aku masih x khatam lagi. Dalam erti kata lain aku x berjaya lagi menghabiskan pembacaan aku. (Macam mana la hati nak habis baca kalau hati x ke arah pembacaan ini).

Sebenarnye aku cuak malam ni sebab esok aku ade ujian memandu. Umo dh tua tapi baru de hati nak amik lesen. hu3... Hope semua berjalan dengan lancar n aku dapat wat yang terbaik seterusnya berjaya menggapai lesen P (profesional) itu. he3... Aku juga berharap aku x gabra semacam n x terlebih nervous pada esok hari. N mintak2 la pegawai JPJ yg uji aku tu mempunyai mood yg baik n dgn senangnye meluluskan aku. Sesungguhnya aku tidak sanggup untuk mengulang atas beberapa sebab tertentu.

ok la, nak p sambung study lak. mintak2 malam ni aku berjaya menghabiskan pembacaan aku ni supaya aku dapat membuat ujian pada esok hari dengan senang hati tanpa memikirkan yang aku x abes baca tse lagi...daaaaaa~ =)

3 comments:

CraZee KenTanG said...

alaaa, lek laaa. Macam makan nasi jew test kreta tuh. Ha3. Yg penting BE COOL~ huhu...

myQza said...

setiap permulaan pasti ada pengakhirannya.. :)

Pn Kartini said...

Salam Dear..:):)
Blog Walking..
Good Luck..Moga Success..:):)