RSS

Pages

Wednesday, November 25, 2009

.............................................

Kenapa aku x suka cuti?
1st. aku akan jadi manusia paling bosan.
2nd. even aku bosan, aku still malas tuk wat pape.
3rd. berat badan aku akan bertambah (uwaaa..ni yg paling x suka)
4th. dunia aku semakin kecil iaitu bilik, dpn tv, dapur (dlm rumah la pendek kata)
5th. aku kena jadi tukang masak. hehehe... (tgk tu kn dh bertambah list malas aku)

Tapi cuti kali ni harap dapat diisi dengan aktivit2 berfaedah. minggu ni nak rehat dulu. after raya baru wat aktiviti2 berfaedah tu. hehe... yg pasti skrg ni aku nak main game sampai lebam. n caye x game kat fb yg agak bosan tu pn aku hentam main. huhuhu...

antara aktiviti2 berfaedah yg dh tersenarai dalam otak aku:
- baca novel (berfaedah ke ni ek?)
- sambungkn jigsaw puzzle sehingga siap
- wat homework pasal subject yg bakal aku ngajar nnt.
- erm...yg lain x pikir lagi.

Lagi tiga hari dh nak raya Aidiladha. Bermakna dh masuk tahun ketiga aku bergelar anak yatim. Bila tiba time ni mesti hati memang sebak. Aku x sedey sgt time raya aidilfitri tp kalau raya korban mmg sedey. siap2 boleh bad mood sepanjang hari. Hope tahun ni mood aku much better time raya. Kan best kalau dapat join Pak Cu balik kampung makan durian time raya ni. Tp apa leh wat. My lovely bro merangkap my driver ade temujanji lain lak n dh ade org booking die awal2. Jawabnye sekali lagi Raya Haji ni aku beraya depan tv je la...huhu...


1 comments:

myQza said...

salam aidiladaha juga buat kamu!