RSS

Pages

Friday, November 27, 2009

Satu Hari di Hari Raya

Today is Hari Raya AidilAdha. Dari pagi aku ngadap tv jer. Layan HBO, max, SMV, AXN & TV3. Mmg masyuk layan tv hari ni memandangkan xde citer sedey yg aku tengok setakat ni. Aku paling lemah tengok citer sedey2 ni. Cepat jer air sungai dari kolam mataku ini mengalir.

Aaarrghhhh...bosannye duk umah sorg2. Abg dh balik nogori. Mak plak merayau ke mana ntah. Tinggal la aku sengsorg bertemankn tv n lappy. Xde org tuk aku sakat. Huhu...

Yang sebenor2nye aku tgh jeles ngn Pakcu aku satu family sbb skrg ni mesti mereka semua tgh bergumbira memakan buah durian Batu Kurau. Waaaa...rindu nak makan durian sana. Mmg susah nak cari durian yg rasa macam kat sana di sini.

Sempena Hari Raya Qurban ni, aku nk menyingkap ckit pe yg aku telah korbankn spnjg tahun ni. Ade ke ek? Kenapa aku rasa macam xde je. Setakat korban masa n tenaga tuk xsignment n yg berkaitan ngn pelajaran tu biasa la. Yg lain dr tu serious mcm xde. Jap engat balik....

errmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm......mmg xde la rasenye. Pe yg aku engat aku banyak berfoya2 sepanjang tahun ni. hehe...

Sempena AidilAdha ni, aku nak ucapkn selamat menjalani ibadah qorban. Semoga segala pengorbanan yg dilakukan diberkati dan diredhai-Nya. aminnnnn...

1 comments:

myQza said...

ada musim durian lagi ek..?

slaam aidiladha