RSS

Pages

Monday, November 16, 2009

AkU bOsAn!!!

korg pnah terbaca x buku bertajuk "Bercinta Sampai Ke Syurga", "Aku Terima Nikahnye" n yg seangkatan dengannye? aku pnah tp bukan baca dr kulit ke kulit. sbbnye buku2 ni bukan jenis genre yg aku suka. n buku2 jenis ni merupakan ubat yg mujarab tuk aku yg mmg susah nk tdo malam ni. aku slalu rasa buku ni lagi bosan daripada buku Falsafah Pendidikan, subjek yg aku amik masa sem 1. korg percaye ke? tolongla jgn percaya sbbnye aku tpu jer...tp kalau nk ekut ranking bosan buku ni jatuh tmpt ketiga kot slps Falsafah Pendidikan n Pedagogi Pendidikan. serious, aku lebey rela baca buku2 motivasi berbanding buku2 ni. n of course la aku terlebih rela baca novel berbanding buku2 lain. sbbnye aku mmg kaki+hantu novel.

aku xtau knape aku x suka baca buku jnis camni. kalau nk ikutkn kawan2 aku ramai yg suka membeli n membaca buku camni. belum dapat seru lagi mungkin. kalau aku baca buku2 camni bermaksud time tu aku teramat bosan n xtau nak watpe. n bila aku
baca mmg x pnah khatam la. aku akan baca part2 yg aku rasa menarik n mostly aku baca tajuk, subtajuk, komik yg de dlm buku tu n mutiara kata. part2 ni je yg menarik perhatian kau tuk baca. n buku2 camni pn xpnah ada lagi dalam koleksi buku2 aku setakat ni.

aku sbnrnye pn xtau knape aku tulis entry pasal ni. sbb aku malas nk study Environmental Science subject kot. hahaha...ni lagi satu genre yg amat lemah tuk aku baca. sbbnye subject ni perlu baca n mengingat. paham2 la bila dh nama pn otak math, bab mambaca n mengingat ni mmg la satu bebanan buat aku. sib baik la 20% jer final. kalau x xtau la aku dpt pe bla result kuar nnt. huhuhu...bila la aku nak rajin ni? khamis ni exam paper ni but aku x baca pape pn lagi apatah lagi study. huhuhu...pls la rajin ida ooiii...

aja aja fighting! jom study Environmental Science. Sayangilah alam sekitar.
berkhidmat untuk diri sendiri.
sekian,
cau cin cau....=)

1 comments:

myQza said...

baca buku.. baca buku.. baca buku..

ekekeekkeke....